Termin składania ofert
do dnia 09-06-2017
Nazwa zamawiającego
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Miejsce i sposób składania ofert
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Kategoria ogłoszenia
Podkategoria ogłoszenia
Miejsce realizacji zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Przedmiot zamówienia
1. Kompleksowa budowa elektrowni fotowoltaicznej wraz z towarzyszącą infrastrukturą, w szczególności:
1) prace projektowe,
2) prace ziemne przygotowawcze,
3) roboty budowlane związane ze wznoszeniem konstrukcji wsporczej,
4) roboty budowlane związane ze wznoszeniem ogrodzenia,
5) roboty budowlane związane z montażem modułów fotowoltaicznych na konstrukcji wsporczej
6) roboty budowlane związane z budową instalacji DC,
7) roboty budowlane związane z budową instalacji AC,
8) roboty budowlane związane z montażem urządzeń energoelektronicznych na konstrukcji wsporczej
9) roboty budowlane związane z montażem monitoringu inwerterów
10) roboty budowlane związane z montażem i konfiguracją System Zarządzenia Energią,
11) roboty budowlane związane z budową przyłącza,
12) roboty budowlane związane z budową systemu ochrony elektronicznej,
13) prace końcowe: uruchomienie, pomiary, testy, odbioru, dokumentacja powykonawcza, zgłoszenie do odbioru do Operatora Sieci Dystrybucyjnej.
2. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie elektrowni.
Kod CPV
Nazwa kodu CPV
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia wynosi 2 miesiące od dnia przekazania placu budowy do daty podpisania protokołu końcowego. Jest to termin wykonania wszystkich prac stanowiących przedmiot umowy. Jako dzień realizacji zadania należy rozumieć dzień, w którym Wykonawca zakończy wszelkie roboty i dostarczy kompletną dokumentację (w tym zgłoszenie do odbioru obiektu do Operatora Sieci Dystrybucyjnej
Dokładny termin realizacji zadania należy ustalić przy założeniu, że zawarcie umowy z Wykonawcą i przekazanie placu budowy nastąpi do dnia 15 czerwca 2017 roku.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Wiedza i doświadczenie
1) dostawie i montażu konstrukcji wsporczej wraz z montażem modułów fotowoltaicznych o sumarycznej mocy nie mniej niż 900kW ,
2) dostawie i montażu instalacji elektrycznych wraz ze stacją transformatorową o mocy nie mniej niż 900kW.
Ocena spełniania warunków będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę wypełnionego formularza „Wykazu robót”, zgodnie z załącznikiem nr 3 do ZO. Do wzmiankowanego wykazu robót należy dołączyć dowody potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że chociaż jeden z nich lub łącznie spełniają w/w warunki.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
• posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – min. 1 osoba ;
• posiadają świadectwo kwalifikacyjne D uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji – min. 1 osoba ;
• posiadają świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji – min. 1 osoba ;
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Dodatkowe warunki
2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia urządzeń i materiałów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. Oferowane materiały i urządzenia niezbędne do realizacji zamówienia muszą być fabrycznie nowe i muszą posiadać certyfikaty lub inne dokumenty dopuszczające je do użytku.
3. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania projektu wykonawczego w celu uszczegółowienia oferowanych rozwiązań.
4. Zastosowane rozwiązania i urządzenia muszą być zgodne z normami PN i EN lub innymi równoważnymi zaakceptowanymi przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa Rzeczypospolitej Polskiej i Unii Europejskiej, w tym zasadami dobrej praktyki inżynierskiej, a także wymogami Krajowego Systemu Energetycznego (KSE).
Warunki zmiany umowy
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w stosunku do treści oferty, w szczególności:
1) Terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadkach:
a) warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z ich technologią i warunkami technicznymi zapewniającymi właściwą jakość wykonania – fakt ten musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru na piśmie,
b) wstrzymania robót przez właściwe organy administracji publicznej na podstawie przepisów Prawa budowlanego,
c) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
d) konieczności wprowadzenia zmian na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezależnych od obu stron,
e) następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
f) zawsze, gdy zmiana taka jest to korzystna dla Zamawiającego
g) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy w terminie umownym, zgodnie ze STWiOR. Zaistnienie przeszkód w wykonywaniu robót powinno być potwierdzone pismem. Termin wykonania przedmiotu zamówienia ulega przesunięciu o okres wynikający z przerw lub opóźnień rozpoczęcia prac. Wykonawca nie będzie uprawniony do przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli konieczność dokonania zmiany została spowodowana przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu wynikającego z obowiązków Wykonawcy.
2) zmiany ustalonego wynagrodzenia brutto Wykonawcy, o którym mowa w § 7 ust. 1 Umowy, w sytuacji ustawowej zmiany stawki podatku VAT, o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku VAT, obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy
3. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę, z tym zastrzeżeniem, że żaden z powyższych zapisów nie obliguje Zamawiającego do wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany, a jedynie wprowadza taką możliwość.
4. Strona wnioskująca o zmianę Umowy przedkłada drugiej stronie propozycję zmian wraz z pisemnym uzasadnieniem konieczności wprowadzenia zmian do Umowy i opisem wpływu zmiany na termin wykonania Umowy.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
2) Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego – w przypadku podmiotów składających ofertę wspólną przedmiotowe oświadczenie składa każdy Wykonawca oddzielnie we własnym imieniu;
3) Wykaz robót – zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszego Zapytania Ofertowego;
4) Wykaz osób biorących udział podczas realizacji zamówienia, wg wzoru własnego;
5) Informacja o osobach biorących udział w realizacji zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane kwalifikacje lub uprawnienia
6) Dokument (np. karta katalogowa) zawierający informacje o parametrach jakościowych i bezpieczeństwa eksploatacji przewidzianych do zastosowania urządzeń i elementów umożliwiający ocenę spełnienia warunków oferty pod względem przyjętego kryterium oceny parametrów oferty;
7) Pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika – oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię; Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty.
8) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku Wykonawców – podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność kopii;
9) Potwierdzenie wniesienia wadium .
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się wymaganiami minimalnymi oraz kryteriami oceny ofert, o których mowa w ust. 4.
2. Kryteria oceny ofert oznaczają matematyczne obliczenia przy ocenie ofert stanowiące podstawową zasadę oceny ofert, które oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie każdego z kryterium.
3. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów ustaloną w ustępach poniżej. Pozostałe będą oceniane odpowiednio – proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego. Wybór oferty zostanie dokonany na podstawie odpisanych kryteriów i ustalonej punktacji wynoszącej od 0 do 100 punktów.
4. W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:
Lp Opis kryteriów oceny Waga
1 Cena (K1) 60 pkt
2 Parametry (K2) 20 pkt
3 Termin realizacji (K3) 20 pkt
MAKSYMALNA PUNKTACJA 100 pkt
Wykluczenia
1) uczestnictwo w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2) posiadanie co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
3) pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4) pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do ZO.
Zamawiający (beneficjent)
Nazwa
Adres
Błękitna 1
15-136 Białystok
podlaskie , Białystok
Numer telefonu
Fax
NIP
Tytuł projektu
Numer projektu
